Wednesday, August 26, 2009

Parisienne




Un spot fierbinte pentru un parfum... usor reincalzit. Reteta succesului? Putin mister, o doza de senzualitate, inconturnabilul turn Eiffel, o nota de erotism, un trandafir, ceva din magia mult ravnitului esprit parisien. Ambalajul actualizat al "predecesorului" Paris, un best-seller prin anii '80, Kate Moss in rolul pariziencei, aceeasi Kate Moss imagine a catorva alte parfumuri (!).

Iata ceea ce se anunta a fi cea mai spectaculoasa lansare de parfum a anului.


7 comments:

  1. nice spot ... cu toate ca kate moss nu reprezinta tocmai imaginea clasica a pariziencei :p

    ReplyDelete
  2. Exact asta m-a surprins si pe mine (kate moss??!!), dar banuiesc ca ideea din spatele spotului e tocmai aceea ca oricine se poate transforma in parisienne cu ajutorul parfumului... :)) pentru toate wanna-be-parisienne all over :)

    ReplyDelete
  3. hmm ... poate asta e ideea ... cu toate ca nu vad o americanca sau o chinezoaica reusind prea usor sa intre in pielea unei frantuzioaice ;;p

    ReplyDelete
  4. La multi ani!!!!!!!iarta-ma te pup si mi-e foarte dor de tine...pupici...:)

    ReplyDelete
  5. Mh, parfumul e universal, un peu spicy, conceput sa placa unui segment larg de populatie feminina:) destinat, zic eu, celor care doresc o identitate de imprumut.
    Subscriu si eu opiniei generale: Kate Moss e nula (sunt subiectiva, femeia nu mi-a placut niciodata). As fi preferat-o pe Marillon Cotillard ca imagine...

    Foarte simpatic blog, felicitari, Raluca!

    ReplyDelete
  6. interesanta expunere de... motive :)

    ReplyDelete
  7. kate moss...preferata mea....

    ReplyDelete