Monday, April 6, 2009

Coco avant Chanel - avanpremiera pe Champs Elysées


Azi m-am simtit importanta trecand printre zecile de aparate de fotografiat si camere de filmat adunate pe Champs Elysées in fata unui cinematograf. Nu ma asteptau pe mine din pacate. Din nou o avanpremiera se pare, numai ca de data asta au uitat sa ma invite hmmm... :) Un film pe care as vrea sa-l vad.

Audrey Tautou (Amélie) in rolul lui Coco Chanel (pe numele sau adevarat Gabrielle Chanel).

Povestea unei fetite crescute intr-un orfelinat impreuna cu sora sa, asteptand in zadar , duminica de duminica, un tata care sa vina sa le ia de acolo. O croitoreasa oarecare ce coase tivuri la fuste intr-un mic atelier de provincie. O ucenica curtezana ce-si gaseste refugiul langa un protector din lumea buna. O indragostita constienta ca nu va fi "femeia nimanui". O rebela pe care conventiile modei de atunci o impiedica sa respire, si care prefera sa se imbrace in camasile iubitilor sai. Povestea lui Coco Chanel, deja o intruchipare a femeii moderne, inainte chiar de a o inventa.






Viata mea e povestea - uneori dramatica - a femeii singure, a necazurilor ei, a maretiei ei, a luptei inegale, dar pasionante, pe care trebuie sa o duca impotriva ei insesi, a barbatilor, a puterii seductiei, a slabiciunilor si pericolelor care rasar la tot pasul.
(Coco Chanel)





Mi se pare ca Audrey Tautou chiar se potriveste de minune pentru acest rol. Si nu doar fizic. Dar nu pot sa-mi dau mai mult cu parerea inainte de a vedea filmul.




3 comments:

  1. Wow, pare super misto filmul!Si eu o sa ma uit!

    ReplyDelete
  2. merg si eu cand apare in Elvetia -m-ai convins :)

    ReplyDelete
  3. Pare fain pentru un film de fete

    ReplyDelete